’t is altijd iets

Vorige week ben ik maar liefst 3x gaan zwemmen, en ik moet zeggen dat het de zaterdag terug goed begon te vlotten. Gisteren heb ik ook opnieuw een poging gedaan tot lopen en dat ging goed, geen last meer van het scheenbeen. Ik had me voorgenomen om maar een kleine toer te doen, zo'n half uurke, om daarna nog eens te gaan zwemmen voor de verandering.

Bon, nu zit ik hier dus te snuffelen en te snotteren… Maar 't zal geen waar zijn hoor, vanavond ga ik terug lopen! Ik zou graag up to speed geraken om één dezer eens te gaan informeren in de fitness wat een abonnement daar de dag van vandaag kost. Lopen op een band is minder belastend, en dan kan ik ook meteen terug beginnen met wat krachttraining (wat het zwemmen ook ten goede zal komen).

Verder is er op emotioneel vlak ook iets gaande, maar daarover misschien later meer. Met vrouwen weet je namelijk nooit…

~ door man+plan op april 19, 2006.

6 Reacties to “’t is altijd iets”

  1. Nice! Sportmicrobe te pakken gekregen?

  2. Ik ben er al een tijdje mee bezig (bijna 2 jaar) maar ’t was wat ah slabakken. Teveel en te laat uitgaan, pinten drinken en katers verwerken is niet bevorderlijk voor de sport…

  3. Daar kan ik inkomen. Ik zal je dan maar veel succes wensen en duimen dat je het volhoudt é!

  4. […] Blijkbaar heeft de sportmicrobe toegeslaan in Blogland. Na the plan heeft nu ook Michael de smaak te pakken gekregen. […]

  5. Oeh! HOe heb ik dit gepresteerd? :o

  6. Dramoghe heeft de wondere wereld van de pingback ontdekt ;)

Plaats een reactie