blog, blogger, blogst

Ik heb dit blog, en dan heb ik ook nog een Livejournal waarop ik hoofdzakelijk “friends only” post. Dan is er het blogger blog, in het Engels geschreven maar gepubliceerd op mijn eigen .be domein alwaar de laatste post van 19 september 2006 dateert.

En dan zijn er nog zo links en rechts blogjes die nooit echt uit de startblokken geraken.

Anoniem vs niet anoniem, in’t engels of in’t nederlands, op wordpress, livejournal, blogger, vox of whatnot. Ik geraak er maar niet uit en vroeg of laat wordt het windstil.

Ik wil een nederlandstalig blog alwaar ik niet anoniem ben maar toch niet aan zelfcensuur doe. Het is een persoonlijke paradox. Liefst op een eigen domein, met een eigen WordPress en dus deftige hosting. En het mag niet teveel kosten, want als ik het straks beu ben dan zit ik ermee.

En dan nog, ik blog al sinds Augustus 2003 en heb geen éénduidige archieven. Dát vind ik nog het ergste.

Voor degenen die het nog niet doorhebben, dit was mijn laatste post. Adios!

~ door man+plan op februari 2, 2007.

3 Reacties to “blog, blogger, blogst”

  1. allez gij ..?

  2. Volledig herkenbaar, alhoewel, meestal begin ik met iets, hou me daar dan 1 week of 2 mee bezig en dan is dat ook weer passé, mischien inderdaad eens tijd voor structuur.

  3. I know a site that is similar to simplistic but with less collection of movies. I think the site began not too long ago. I’m sure they are going to Click https://twitter.com/moooker1

Geef een reactie

 
