exciting times ahead

Ik heb er al een paar keer naar gehint, over de veranderingen die op til waren ten huize plan, maar nu is het dus officieel: mijn ouders hebben een horeca-zaak overgenomen.

Het is een hele ommezwaai in vergelijking met zelfstandig schilder-behanger, maar hernia’s en fysieke arbeid gaan niet samen. Mijn pa was al eens geopereerd om zo’n beest te verwijderen, maar enkele maanden later daagden er 3 van zijn vriendjes op.

Hij heeft eerst nog gesolliciteerd als vertegenwoordiger/verkoper bij zijn vroegere leveranciers, maar het ligt niet in mijn pa zijn aard om plots terug voor een baas te gaan werken. Een goedlopende zaak, inclusief personeel, overnemen dan maar!

Ik – in tegenstelling tot mijn broers – zie dat helemaal zitten. Beetje bijverdienen in het weekend, om nog maar te zwijgen van het appartement op de bovenverdieping waar ik mijn zinnen op gezet heb ;-)

~ door man+plan op oktober 18, 2006.

3 Reacties to “exciting times ahead”

  1. veel succes … en ni te zat hé

  2. hehe lol

  3. Bijverdienen in horeca gaat redelijk vlot heb ik al gehoord ;)

Geef een reactie

 
