nieuw jasje

Een nieuw jaar, een nieuwe template. Hopelijk heb ik dan ook terug meer zin om iets te schrijven. Voorlopig niet eigenlijk maar ik onderneem toch een poging.

Vanavond is het nieuwjaarsreceptie hier op’t werk. Voorgaande edities vonden plaats op donderdag dus volgens mij wordt het dit jaar des te decadenter. Maandag is’t dan weer nieuwjaarsreceptie op mijn “ander werk”, het eetcafé van mijn ouders waar ik de vrijdagavond een shift heb. Dat wordt een stuk rustiger :-)

~ door man+plan op januari 5, 2007.

3 Reacties to “nieuw jasje”

  1. […] blogs blijkbaar. Nieuwjaar, het is zo een van die typische tijden voor een nieuw design. UPDATE: en nog! (No Ratings Yet)  Loading […]

  2. Wat een toeval ! Ik ben dit jasje net beu en nu koop jij het in de tweedehandswinkel :-)

  3. het zijn dan ook solden

Geef een reactie

 
