Shermi

Hij leeft nog, ik leef nog, wij leven nog. Tis alweer effe geleden dat ik gepost heb maar ik heb dan ook 2 maanden vertoefd in Mogadishu alwaar de internetverbinding alles behalve stabiel bleek. Nu ben ik terug, levend en wel en gespaard van malaria en andere bijzonder spannende ziektes en kunnen de episodes van het ongestoord bloggen verder een aanvang nemen.

De blok heeft zich echter meester gemaakt over mij waardoor ik de komende 6 weken gekluisterd zal zijn aan volgend programme

8-12: leren

13-17: meer leren

17-20: fitness

daarna: avondactiviteit :d

 Veel plezier en welcome back myself

~ door The Sherminator op december 21, 2006.

Geef een reactie

 
