100 op 1

Aangezien Belgische muziek roelt en ik een vreselijke achterdoender ben deed ik net als i. mee met de stemming. Hier mijn top 5, wel in volgorde:

  1. The Wolf Banes – As the Bottle Runs Dry
  2. Metal Molly – Orange
  3. dEUS – Suds & Soda
  4. K’s Choice – Not an Addict
  5. ’t Hof van Commerce – Dommestik & Levrancier

Mijn beweegredenen? Zuiver jeugdsentiment, geen ingewikkelde eliminaties.

~ door man+plan op december 12, 2006.

Eén reactie to “100 op 1”

  1. wimmeken punk zal blij zijn met nog wat extra royalties. Ik vrees dat zijn bottle al een tijdje leeg is.

Geef een reactie

 
