aftellen

’t Wordt een rustig weekend van’t weekend. In tegenstelling tot vorig weekend heb ik vandaag en maandag geen congé en daarbovenop moet ik morgen voormiddag werken. Een avondje rustig thuisblijven kan nooit geen kwaad, en bespaart me bovendien een hoop centen.

Maar zaterdag is’t Emotions in de Catacombes (de Cata voor de vrienden) dus ga ik aldaar mijn schade inhalen. Het verschil met vorige zaterdag is dat ik deze keer om 10AM ga buiten stuiken in plaats van om 9AM. Qua inhaalmaneuver is dat niet al te fameus.

Stel u vooral geen vragen bij mijn exuberant nachtleven, ik doe het van de hand als een mid-mid-life crisis. En ook…

Een vrijgezel die gaat pas slapen…

~ door man+plan op november 17, 2006.

3 Reacties to “aftellen”

  1. Volgende week. Sporthal Lokeren. Zorg maar dat ge er zijt !

  2. Wouldn’t wanna miss it ;-)

  3. Shermi zal er ook zijn

Geef een reactie

 
