serendipity

Het is lichtjes aan de spuigaten aan het uitlopen die internet fatigue van mij. Ik neem zelfs mijn dagelijkse foto met mijn nieuw speelgoed niet meer.

Maar bon, daar ben ik vandaag mee herbegonnen en blijkbaar is de bloginspiratie aan het terugkeren. Gisteren ben ik ook voor de eerste keer terug gaan lopen na mijn blessure. We zijn bijna een maand later dus het ging moeizaam gisteren. Nu eens zien of ik op schema kan blijven.

Aja, en ’t schijnt dat ik, samen met een 100-tal anderen, ook “genomineerd” ben voor blog van het jaar (of zoiets) door Clickx. Allez vooruit.

Alles is met elkaar verbonden zeg ik u.

~ door man+plan op november 15, 2006.

Eén reactie to “serendipity”

  1. loopschema’s zijn zo moeilijk te volgen. je moet altijd te dikwijls, en te traag lopen. lijkt mij tenminste. maar succes. ik neem me voor vanaf volgende week ook een schemaatje te volgen.

Geef een reactie

 
