mediamarkt

Vorige week was het grootse opening van Media Markt (a.k.a. geek heaven) in Roeselare. Uiteraard ben ik ook eens gaan neuzen. Gelukkig ben ik vrij vroeg thuis vertrokken want toen ik al op de terugweg was stond er een file van een aantal kilometers. I kid you not.

Op de folders en reclameborden prijkt een texaan die wijst op de welbekende “I want you” wijze. Awel, zo kunt ge die winkel wel beschrijven, texaanse afmetingen. Wat een mensenmassa ook! Volgens mij mogen de naburige Microman, Photohall en varianten de boeken toe doen binnenkort… Waarom zou je elders gaan als ze hier ALLES hebben.

Ik heb wat staan gapen naar gigantische plasma tv-schermen en in amazement geluisterd naar boxen – of toch wat eruit kwam – die een kleine discotheek kunnen voorzien van de nodige decibels. Maar vooral heb ik een dik half uur zitten spelen met de Nikon Coolpix S7c.

Uiteindelijk buitengestapt met een aantal DVD’s en een nog grotere vastberadenheid om een spaarpot aan te leggen voor zo’n Coolpix. Note to self: Liefst voordat er een nieuw, beter model op de markt komt graag.

~ door man+plan op oktober 31, 2006.

Eén reactie to “mediamarkt”

  1. wat ken jij er nu van

Geef een reactie

 
