a blessing in disguise

Zoals iedere morgen sprong ik ook deze morgen fris en monter uit mijn bed na 3 (of 4) keer op de snooze-knop gedrukt te hebben. Ik haspel mijn ochtendritueel af: wassen, aankleden, tanden poetsen, in mijn auto springen en vlug naar ’t werk (de snooze-knop heeft mijn ontbijt opgegeten, fucker).

Ik draai het contact om en wat zie ik daar op het display… 7u10. U raadt het al, den dezen hier heeft zijn wekker vergeten aan te passen naar winteruur.

Gelukkig hanteren ze hier op’t werk zoiets als “glijdende uren” en kan ik vanavond lekker vroeg naar huis.

~ door man+plan op oktober 30, 2006.

6 Reacties to “a blessing in disguise”

  1. Ha-haa! Hoewel je vanavond lekker vroeg naar huis mag.. onnozele!

  2. Ik heb even na deze post gemerkt dat het mijn beurt is om de “late shift” te doen deze week. Wat wil zeggen dat ik van 9-18u moet werken! Het plan is, om 16u30 naar buiten sneaken en als ik morgen geconfronteerd wordt, gebaren van krommen haas: “Ah, oei, was’t mijn toer voor de laten? Daar heb ik nu eens helemaal niet aan gedacht zie…”

  3. en? is het naar buiten sneaken gelukt? of hadden ze u daar al te pakken? :)

  4. Yup, maar rond 17u30 heb ik wel telefoon gehad van mijn chef…

  5. Ai ai.. en moeten terugkeren?

  6. Nah, ’t is een half uur rijden van bij mij thuis

Geef een reactie

 
