in de boot genomen

Ik was uitgenodigd op een huwelijksfeest afgelopen zaterdag. Ik kon mij de laatste keer dat ik naar een trouw was geweest niet meer herinneren, dus ik was niet voorbereid op wat komen zou…

Immens slechte muziek, that’s what. En een DJ die in een vorig leven nog kermiskramer geweest was – “instappen, plaatsen nemen!” anyone? Uiteraard zat het obligatoire “En vermenigvuldigen!” ook in zijn arsenaal.

Verder was het een prachtig trouwfeest, proficiat S. & K.! En mogen andere bevriende koppels hun trouw nog een aantal jaar uitstellen.

Openingsdans

~ door man+plan op oktober 23, 2006.

3 Reacties to “in de boot genomen”

  1. Goed zo! Het zijn dergelijke DJ’s die mijn marktwaarde hoog houden :)

  2. Doet me aan willy’s en marjetten denken (tv1)

  3. Niks tegen zo’n discjockeys makker! ik ben zelf ook zo’n halve :)

Geef een reactie

 
