verrekking

Gisteren was ik even vergeten dat ik een spierverrekking heb. Het goot water en ik wou een sprintje inzetten naar mijn auto maar mijn blessure besliste daar anders over.

Het wordt tijd dat het genezen is zodat ik terug kan sporten, ik ben namelijk niet gezegend met een vlugge stofwisseling. Lees: de kilo’s komen er zienderogen bij.

Niet dat ik veel snoep ofzo, ’t is vooral die weekends die zwaar doorwegen. Meerbepaald de alcohol consumptie. En nu mijn ouders een café/restaurant beginnen zal het er niet op verbeteren me dunkt…

~ door man+plan op oktober 19, 2006.

2 Reacties to “verrekking”

  1. Stel gewoon voor dat ze enkele ‘light’ gerechten invoeren. Het is toch een hype momenteel, en jij weet ineens wat eten. (De dessertjes dan wel negeren. =d)

  2. […] Maar bon, daar ben ik vandaag mee herbegonnen en blijkbaar is de bloginspiratie aan het terugkeren. Gisteren ben ik ook voor de eerste keer terug gaan lopen na mijn blessure. We zijn bijna een maand later dus het ging moeizaam gisteren. Nu eens zien of ik op schema kan blijven. […]

Geef een reactie

 
