smalltalk

Ik haat smalltalk.

Ik ben er de persoon niet naar om interesse te veinzen, ik krijg al spontaan kotsneigingen als iemand mij vraagt wat voor werk ik doe.

Zaterdagavond was ik uitgenodigd op een drink ter ere van S. & K. die eerder die dag getrouwd waren voor de wet. Dan zit ge daar allemaal rond de tafel, 75% van de mensen ken je niet of amper en dan wordt je verondersteld van een gesprek gaande te houden. Trivialiteit ten top. En onder het mom van een kater + vermoeidheid pareer ik succesvol de “wat scheelt er, ge zijt zo stil” vragen.

Laat mij maar al mijn smalltalkvermogen opsparen voor het trouwfeest van volgende week.

Gelukkig heb ik de let’s call it a night neiging kunnen weerstaan en is de rest van de avond nog goed meegevallen. Getuige het feit dat ik om 10:30 in the AM in mijn bed zat.

~ door man+plan op oktober 16, 2006.

Geef een reactie

 
