geeuw

Ik heb me nu al 2 dagen op rij overslapen. Gisteren was het nog iet of wat bewust, maar deze morgen heb ik de snooze button compleet gemist en mijn alarm gewoonweg afgelegd. Gelukkig hanteren ze hier op het werk “glijdende uren”.

Ik ben geen ochtendmens, en mijn gemoedstoestand wordt niet bepaald geholpen door het feit dat mijn voorganger (één der broers) de melk niet terug in de frigo gestoken had én er enkel nog oud brood was.

Nee, ik drink geen koffie, maar misschien moet ik daar na 27 jaar in mijn leven eens mee beginnen…

~ door man+plan op oktober 10, 2006.

2 Reacties to “geeuw”

  1. Je moet ook het ‘vroeg-opstaan-project’ van Xixarro doen. Het werkt! Zelfs bij mij!

  2. Wakker worden lukt mij pas met wekker, mobieltje met wekker, telefoontjes van de wekdienst en kids die op mijn jumpen. Dan moet het lukken. Gebeuren deze dingen niet allemaal tegelijk… dan slaap ik gewoon door!

    Succes en relaxed dat je werktijden flexibel zijn. Hier helaas anders!

Geef een reactie

 
