party animals

Het was mij de vrijdagavond wel…

Aangezien er nergens veel te doen was (wat wel meer voorvalt op vrijdag) zijn we naar La Bush getrokken. Spannend was het wel. Het begon al op de parking, toen Marian drugs aangeboden kreeg door een auto vol fransmannen.

We waren ook getuige van een vechtpartij op de dansvloer waarbij een gast in elkaar geslagen werd door een man of 8. De buitenwippers kwamen tussenbeide, niet om die bende uit elkaar te halen maar wel om de finishing touch te leggen aan het slachtoffer…

In de mannentoiletten stond er meer volk te wachten aan de wc-kotjes dan er mensen de piscines in gebruik namen. Iedereen had blijkbaar last van sinusitis, den tijd van’t jaar zeker? Wat later had één van die snuifdozen compleet de bril gemist en op de grond gekakt. Ge zou voor minder iets door uw neus jagen, zo stinken maat!

Ce sont des animaux!
– de wc-madam van La Bush

Verder is de avond zonder incidenten verlopen, op de opdringerige fransman die Marian dacht te versieren na dan. Omstreeks 8u zat ik in mijn bed.

~ door man+plan op oktober 2, 2006.

Eén reactie to “party animals”

  1. Mijn vrijdagavond was heel wat minder avontuurlijk vrees ik. Ik heb ook gekakt maar braaf in de pot.

Geef een reactie

 
