Google Office

De feedreader obsessie continues…

De mensen van Google hebben hun feedreader een ommezwaai gegeven. En wat voor één. Let op, ik was en ben nog steeds wreed content van Newsgator maar ik ben wel voorstander van gelijkvormigheid. De nieuwe Google Reader voldoet aan al mijn eisen voor een online feedreader én ik kan met één account zowel mijn mail, agenda als feeds raadplegen. ’t Is gewoon Google Outlook!

Straks Writely nog voorzien van de Gmail look & feel, de boel wat tighter integreren en ze zijn compleet.

Ok, dat zijn weer genoeg nerdposts voor de komende maanden.

Update: wat heb ik gezegd?

~ door man+plan op september 29, 2006.

2 Reacties to “Google Office”

  1. argh
    ik wil niet! ik wil niettttt naar google gaan voor alles. ik gebruik nu van google hun search functie, een gmail accountje & calendar. ja, writely ook, maar van voor dat google er zich op wierp al.

    ik ga bewust niet alles via google doen, ze mogen geen monopolie op mijn internetactiviteiten hebben, ongeacht hoe goed hun service is :)

  2. I, for one, welcome our google overlords! Hierzie, Frans

Geef een reactie

 
