coole video

Let maar niet op de sarcastische titel van deze post! Het blijft me verbazen hoe mensen zichzelf zomaar voor paal durven zetten op het grote web. Neem nu deze gitaarvirtuoos bijvoorbeeld:

;-)

~ door man+plan op september 29, 2006.

7 Reacties to “coole video”

  1. Ja, en wat is daar zo grappig aan?

    Nogal goedkoop, vind ik. Zeker als dat van iemand komt waar we nog niet eens foto’s van gezien hebben. Laat ons ook eens lachen…

  2. je video werkt niet.. ?
    op het internet vond ik deze tutorial ivm zoooomr.. misschien werkt het ook om youtube te embedden?
    https://theplan.wordpress.com/2006/09/27/zooomr-in-wordpress/

  3. Volgens mij hebt ge teveel op de vieze sites gesurft en is uw browserke kapot

  4. ’t Is geen geweldige artiest, maar om ‘m nou zo vernietigend aan te kondigen gaat me ook wat ver. Het is gewoon een goedwillende amateur. Leuk filmpje voor de familie, toch?

  5. Die video werkt niet :(

  6. boe video werkt niemeer…

  7. tiens, staat nochtans op youtube

Geef een reactie

 
