nieuw speelgoed

Na een dikke 6 jaar werd het toch wel eens tijd voor een nieuwe gsm dacht ik zo. Moest er zoiets zijn als gsm-jaren, dan zou die van mij vast al 120 jaar zijn. Het is dus de Nokia 6103 geworden.

Nokia 6103

~ door man+plan op september 24, 2006.

10 Reacties to “nieuw speelgoed”

  1. LEuk ding maar geef mij toch maar m’n qtek hoor :)

  2. Eventjes helemaal off topic: ik vond je blog er toch leuker uitzien voor de template-switch. Nah.

    Wel een coole gsm :)

  3. @Passero: De prijs verschilt dan ook slechts 400€ :s

    @dramoghe: Ik moet toch terug een ander zoeken want bij deze staat niet wie de post geschreven heeft. Misschien draagt de volgende metamorfose uw goedkeurig weg, wie weet…

  4. Je kan natuurlijk ook overschakelen naar Drupal voor je blog hé ;)

  5. hmpf
    ik sluit mij aan bij dramoghe haar mening
    toegegeven, die template die ge gebruiktegen had ik ook wel al bij andere blogs nagekeken, maar ik bleef die template steevast associeren met uwe blog… voor mijn part waart gij de uitvinder van dieje template, snapte? :)

    bij deze template heb ik zoiets van “njèeh.. heeftem ergens iets gedownload? :/”

  6. <Jedi Mind Trick> man+plan is de uitvinder van dit template, dit is een mooi template</Jedi Mind Trick>

  7. Het staat er nog altijd niet bij wie het stukje geschreven heeft! En die gigantisch grote letters werken op mijn zenuwen. Precies of je denkt dat ik slechtziend ben..

    Ik moeilijk? Naaaaah.

  8. Een nerd wannabe zoals gij gebruikt vast Firefox, CTRL+- is uw vriend!

  9. […] Het is lichtjes aan de spuigaten aan het uitlopen die internet fatigue van mij. Ik neem zelfs mijn dagelijkse foto met mijn nieuw speelgoed niet meer. […]

  10. ik heb die telefoon ook, maar hij is echt geen bal aan.
    hij heeft niet genoeg geheugen 4 mb. dus pas geen liedje op en je kan er geen geheugenkaart indoen. maarja

Geef een reactie

 
