ingestort

Ik wou er eergisteren eigenlijk al een postje over schrijven. Daar heb ik toen van afgezien maar aangezien Pietel het er vandaag over heeft

Er is dus een huis ingestort in Leuven, foto’s hier en hier (via). Het nieuws bereikte mij via vriendin i. (nee, niet deze i.) die bij Molecule werkt (Mollies voor de vrienden). Ze was een beetje zenuwachtig want radio Donna kon haar ieder moment telefoneren om wat meer uitleg te verschaffen bij het feit dat haar werkgever een bed en een kast schenkt aan de onfortuinlijke studenten.

Ik vind dat een beetje ongepast.

Gratis reclame is gratis reclame zeker?

Lieverd dat ik ben heb ik niet nagelaten om i. een hart onder de riem te steken met de gevleugelde woorden “Maak u maar geen zorgen, ge kunt u maar belachelijk maken voor half Vlaanderen!”

~ door man+plan op september 21, 2006.

Geef een reactie

 
