rode vlag

Iedereen stoort zich in meer- of mindere mate aan bepaalde karaktertrekjes van zijn medemens. Maar meer dan op welk ander vlak zijn deze zogenaamde rode vlaggen een dealbreaker (ook wel turn-offs genoemd) als het op liefdesrelaties aankomt. Het hoeft voor mij niet meer als mijn date…

  • Na een kwartier begint te klagen over één of andere ex;
  • Niet tegen speelse plagerijen kan;
  • Zaagt en negatief gedoe in het algemeen vertoont.

Hoe zit dat bij jullie?

~ door man+plan op september 20, 2006.

5 Reacties to “rode vlag”

  1. Dit is mijn lijstje:
    http://www.7seconden.be/2005/09/17/lijstje-1/

  2. […] Man+plan [klik] stelde volgende vraag aan zijn lezers: hoe zit dat met jullie en turn-offs op een eerste date? Daarop heeft Michael [klik] zijn eigen lijstje samengesteld. Ik ga hem dat nadoen en hier mijn lijstje publiceren… […]

  3. Hier mijn lijstje:
    http://kalenderblaadjes.wordpress.com/2006/09/20/rode-vlag/

  4. Zo’n lijst opstellen zal jaren duren in mijn geval vrees ik..

  5. – De ” rode vlag “ :)

Geef een reactie

 
