Speeltje

Vorige week besloot mijn GSM spontaan dood te gaan. Mss zit AL Qaeda ertussen, mss niet maar dood was hij. Het was een openklapbare samsung, ik klapte open en het schermke deed niets meer. Enter communicatieprobleem.

Nu heb ik ook een ipod maar helaas besloot meneer ipod ook vorige week semi dood te gaan. De batterij gaat nog een uur mee ipv 5 uur in den beginne. Enter mobiel muziekprobleem.

Na wat surfwerk, ontwaardde mijn oog op het net de ideale oplossing: de Qtek s200 

Alles in 1 is dit dingetje en met een geheugenkaartje van 1 GB erbij, is hij ook een ipod.

Shermi blij dus. Ipv een technische review te geven, ga ik het er gewoon op houden dat ik het een hele goede, efficiente en gebruiksvriendelijke aankoop vind.

~ door The Sherminator op september 18, 2006.

2 Reacties to “Speeltje”

  1. Zeer leuk speeltje om eerlijk te zijn.
    als het nodig is, geef ik wel een technische review van het speeltje hoor :p

  2. Schoon speelgoed, maar toch een beetje te “expensive” voor mij

Geef een reactie

 
