over de rooie

Ik treed Inferis bij maar zeg het met de woorden van Homer Simpson: brought your commie friends eh? ’t Begint tegen te steken in mijn feedreader al gans de dag… Maja, subscriben staat vrij zeker?

~ door man+plan op september 13, 2006.

4 Reacties to “over de rooie”

  1. oh, wij zijn tenminste niet betaald met fanta-blikskes. :)

    Nog een paar dagen en het is voorbij….

  2. Er zijn toch regelmatig eens van die dingetjes die heel het web rondcirculeren?

    De posts over 9/11 bijvoorbeeld.

    Of van die stoeme testjes waar ik echter consequent niet aan probeer mee te doen.

    Nu er eens zoiets grappig verschijnt in die (vaak) saaie campagneperiode rond de gemeenteraadsverkiezingen, is dat mijn aandacht wel eens waard ;-)

  3. Dan hebt ge mij nog niet horen ranten over de “waar was ik op 9/11” posts :) De stoeme testjes (geheel mee eens trouwens) heb ik aangepakt in mijn “de populaire blogger” post en ik heb de filmpjes in casu niet bekeken ;)

    Voor de geleden emotionele schade, graag een fanta voor mij aub, dankuwel i. ;)

  4. Mijn post was anders quasi tongue-in-cheek. ;)

Geef een reactie

 
