surrealisme ten top

Toen ik deze morgen naar beneden stommelde, stommelde mijn oudste – maar niet oudere – broer naar boven. Ik slaapdronken en hij was op weg om er de slaap aan toe te voegen.

Toen ik zat te ontbijten (boterhammen met choco) passeerde er een fietser met een pint in de hand voorbij het keukenraam. Iedereen weet dat een pintje het equivalent is van een boterham, caloriegewijs.

Toen ik mij naar mijn werk begaf werd ik begroet door een zatte medemens, op weg naar huis.

Mijn jongste broer daarentegen, die doet daar niet aan mee.

Die zat gewoon nog op café.

~ door man+plan op september 12, 2006.

Eén reactie to “surrealisme ten top”

  1. Moewahahahah

    Zalige post !

Geef een reactie

 
