Wendy zoekt een vent

Normaal gezien kijk ik nooit naar VTM, maar gisteren bij de kapper kon ik er niet van onderuit. Na de marteling – “Familie” genaamd – begon het nieuwe programma “Wie wordt de man van Wendy?”. Het zag ernaar uit dat de preselecties de kant uitgingen van de Idool voorrondes en ik werd niet teleurgesteld. Enkele hoogtepunten:

Wat is uw idee van romantiek? Fillipijnse vrouwen die mijn rug aflikken. Waarop zoonlief Dylan de man van de gevatte repliek “ga dan maar terug naar de Fillipijnen” diende. Hij was er precies niet goed van.

Hoe verloopt de ideale eerste date? “Eens de kelder witten.” Was het antwoord van de fors gebouwde tooghanger. Ik hoop voor hem dat het bij wijze van weddenschap was en dat hij nu met veel smaak zijn bak bier aan het degusteren is.

Hoe lang is het geleden dat u nog sex gehad hebt met iemand? Met iemand? Hmm, da’s wel al lang geleden ja.

Dan was er ook nog de 61-jarige maagd (maar hij had al geëxperimenteerd!) die iets deed wat push-ups zouden moeten voorstellen.

Hilarisch, vanaf volgende week is’t voor serieus dus eigenlijk niet meer de moeite om nog te kijken. En de kelder witten, die line ga ik toch eens moeten proberen van’t weekend, just for kicks.

~ door man+plan op september 8, 2006.

4 Reacties to “Wendy zoekt een vent”

  1. Memorabel:
    -exMickaelJacksonImitator:”ik doe mee voor de media aandacht”
    -Dylan:”niet voor Wendy”
    -exMickaelJacksonImitator:…. “Oh,..dat mag ook ja”

  2. Die film ‘The 40-year old virgin’ ooit gezien? ;)

  3. ja

  4. nope

Geef een reactie

 
