msn annoyances

Ik kan me mateloos ergeren aan sommige mensen hun msn gedrag. Bijvoorbeeld de ellenlange nicknames en de bijhorend nog langere personal message. Meestal met één of andere emoticon-rebus of ascii art erin vervat. Gelukkig kan je met Windows Live Messenger een nickname toekennen aan je contacten en staat de personal message in’t grijs.

Het stoort me ook mateloos als ik de msn-gesprekken eerst nog moet vertalen. Ook hier keren de emoticon-rebussen terug en worden ze nog bemoeilijkt door één of ander fonetisch gespeld dialect. Tis woa, kgebrukn wok wel “ge” en “ton” mor té es té é! I know, ge kunt emoticons uitschakelen, maar de standaard emoticons vind ik wel kunnen. Het zijn de emoticons die (delen van) woorden vervangen die me ergeren.

And don’t get me started on winks en emoticon-only gesprekken… Of mensen die op afwezig staan maar er toch zijn (zet u op busy ofzo.) Ik ga es proberen om zoveel mogelijk van mijn contacten op Google Talk te doen overstappen.

~ door man+plan op september 6, 2006.

3 Reacties to “msn annoyances”

  1. Applaus! Google talk all the way. ;-)

  2. Overweeg dan eens gebruik te maken van degelijke software zoals Trillian … die microsoft-brol zit vol bugs; pop-ups en weet ik veel wat …
    Ik gebruik Trillian, hiermee kan je gebruik maken van o.a. het trage msn-netwerk …

    Waar is de tijd van pionier ICQ, alles was toch veel beter toen iedereen met ICQ werkte …

  3. @ TheMan, wat je zegt!

    @ kris, ‘k heb trillian een jaar geleden enkele weken getest. Ik was daar in ’t begin ook laaiend enthousiast over. Helaas zater er toen te veel bugs in zodat ik het zaakje d’r maar afgezwierd heb.
    Misschien moet ik het nog eens proberen….TBC

Geef een reactie

 
