de populaire blogger

Is niet noodzakelijk de ideale blogger.

Post regelmatig nieuwe berichtjes op zijn/haar blog, liefst een gemiddelde van iets boven de 1 posts per dag (from the top of my head).

Zorgt ervoor dat nieuwe posts van collega bloggers steevast van een comment voorzien zijn. Dat kan gaan van het compleet nutteloze “coole post!” tot interessante bijdragen.

Genereert zo veel en zo vaak mogelijk ping/trackbacks.

Doet mee met allerhande meme’s met via via shouts naar zijn/haar voorgangers, onderwijl ping/trackbacks genererend. De onnozelste meme eerst natuurlijk.

Is bij voorkeur van het vrouwelijke geslacht.

/me braces for impact

~ door man+plan op september 5, 2006.

9 Reacties to “de populaire blogger”

  1. “coole post” shouts Pierre du coin, terwijl hij schalks met zijn oog pingt. Als u mij bij uw favorieten zet, zet ik u bij de mijne.
    Ben ik nu de ideale populaire blogger? Hé? Hé? Hé?
    ps. je vergeet nog het etaleren van het aantal bezoekers dat op de blog is geweest!

  2. Dat verklaart dan meteen waarom ik geen populaire blogger ben. ;-)

  3. Coole post… ;-)

  4. Ik ben pas begonnen met bloggen, maar ben wel alvast van het vrouwelijke geslacht ;) Nu de andere raad nog opvolgen! Alvast goed begonnen met dit nutteloze postje!

  5. En wat is dan de definitie van de ideale blogger?

  6. Moest ik dat weten…

  7. Aan dat laatste punt durf ik toch twijfelen. ‘T zijn dikwijls ook mannelijke bloggers die zich laten verleiden tot oppervlakkige hithoerderij, denk ik. Al kan ik er ook naast zitten, want ik volg niet zo erg veel vrouwelijke blogs.

  8. Mijn theorie is dat venten venten zijn en liever bij ’t vrouwvolk gaan zeveren ;)

  9. poeh!

Geef een reactie

 
