minivoetbal

Toen dat Pluto nog een planeet was speelde ik iedere week minivoetbal met een aantal kameraden. Niet in competitieverband, gewoon voor de lol. Totdat één van die pottenstampers het nodig vond om op mijn voet in de vernieling te schoppen.

Sindsdien heb ik me beperkt tot de rol van 12e man, maar nu dat Pluto geen planeet meer is en daarmee alle zekerheden over life, the universe and everything aan het wankelen gebracht zijn…

Ik ga gewoon terug beginnen minivoetballen, oké? In competitieverband deze keer. Aanstaande maandag is de eerste match en gisteren was’t vergadering om de papierhandel (en de clubkas) in orde te krijgen.

Die clubkas is nodig om ons overtredingen mee te betalen, that’s right, in’t echte minivoetbal moeten uw kaarten betaald worden. Let op, rode kaarten zijn voor eigen rekening, dat voorspelt weinig goeds…

Hopelijk zijn er niet teveel pottenstampers bij, of ’t gaat ne kostelijke keer zijn!

~ door man+plan op augustus 31, 2006.

Geef een reactie

 
