staying alive

Ik heb vorige week voor het eerst mijn digitale identiteitskaart digitaal gebruikt. Meerbepaald in ABC Karnaval alwaar ik een outfit heb gehuurd voor het opkomende personeelsfeest.

Een nieuwe locatie en naar het schijnt een nieuw concept (ipv het gebruikelijke receptie-eten-dansen patroon), dit alles in disco thema. Een nieuwe locatie betekent ook geen nachtelijke zwempartijen zoals de voorbije 2 edities… Jammer vind ik dat.

Nightswimming

Ik heb een reputatie hoog te houden van party-animal, dus stay tuned voor een relaas (en foto’s)!

~ door man+plan op augustus 28, 2006.

2 Reacties to “staying alive”

  1. Haha, ik zou mijn baas ook wel in olifantenpijpen en met gouden ketting willen zien! * pierre strikes the pose en brult ha ha ha ha staying aliiiiive*

  2. […] Vanavond is’t dus het jaarlijkse personeelsfeest, zoals reeds eerder vermeld. Het thema is disco dus kan ik het niet nalaten om de nodige moves in te studeren, een taak waartoe youtube zich uitstekend leent: […]

Geef een reactie

 
