golfclichés ontkracht

Deze morgen langsgeweest in Ieper Open Golf voor een gratis golf initiatie. ’t Is eens iets anders dan in uw bed/zetel liggen gans de dag.

Golf is leuk, helemaal niet de saaie ouwe pékes sport zoals het clichématig wordt gebrandmerkt (maar wel voor dikkenekken ;). De lokale golf pro gaf trouwens uitstekende uitleg, een aanrader. Ik weet nu alles van birdies en eagles en ander gevogelte.

Ideaal ook om bij wijze van date eens mee uit te pakken! Elkaar wa uitlachen als ge aan het sukkelen zijt op de driving range, om ter dichts bij de hole geraken op de putting green, een balleke met het logo van de club wegmoffelen bij wijze van aandenken en afronden met een lekkere lunch in de golfclub.

Ik ben wel met mijne copain geweest, maar bovenstaand scenario is een winner! Patent pending…

Zou ’t madammeke van de golf er een probleem mee hebben als ik mij nog eens laat initiëren?

~ door man+plan op augustus 27, 2006.

5 Reacties to “golfclichés ontkracht”

  1. Mini-golf is trouwens ook een winner hoor. En je moet zo ver niet wandelen.

  2. ….afronden met een lekkere lunch in de golfclub….

    let me gues: “staek Tartaar”

  3. hahahaha! nagel, kop, etc… :P

  4. is dat niet te demotiverend om der eigenlijk niks van te bakken zo als eerste keer? :)

  5. Als ik goed de tel heb bijgehouden dan was dit reeds de 3e keer ;)

Geef een reactie

 
