was alle reclame maar…

Zoals die van Triggerhappy die momenteel loopt op Kanaal2, u heeft het clipje vast al gezien. De hoofdrolspelers wandelen één voor één buiten uit het zottekot op de tonen van Lou Reed’s “Perfect Day”. Magistraal. Ik krijg tevens zin om terug eens Trainspotting te bekijken.

Zo zijn er ook naar Chaudfontaine snakkende, boerende goudvissen en spiektips zoekende leerkrachten. Veel beter dan de zoveelste Bonux variant die mij mijn gezond verstand doet verliezen.

Maak alle reclame grappig (of extreem cool) en niemand zapt nog weg, neem het van mij aan!

~ door man+plan op augustus 22, 2006.

2 Reacties to “was alle reclame maar…”

  1. Klopt als een bus! Ik vind een goede reclame ook best te pruimen! Deze morgen de nieuwe reclame gehoord op de radio voor pacman, een nieuw spel van de nationale loterij.

  2. Ik vind die reclame van “ik heb nu toch wel zeker 10 seconden tijd voor dat diepzinnig gesprek” ook wel grappig eigenlijk feitelijk.

Geef een reactie

 
