champagne supernova

Sommige mensen leven in een droomwereld.

Zo ook de mijnheer die zich afgelopen zaterdag winnaar van een Grand Prix waande. Twee koppels van middelbare leeftijd hadden hun 2e jeugd gevonden en brachten al gans de avond een wilde paringsdans ten berde. Goed ja, wat geduw en getrek dat hoort erbij in een tjokvol café maar er zijn grenzen. Zeker als die grenzen overschreden worden door de luchtdoop van een fles champagne (althans de inhoud ervan) waarvan mijn vrienden en ik het merendeel in ontvangst mochten nemen.

Ik: Ga jij mijn nieuwkuis betalen, gij pipo met uw bottelke!?
Hij: Ocharme, moet je 5€ hebben?
Ik: Steek uw 5€ waar het licht niet schijnt, samen met je fles champagne, ge zult er dan misschien nog genot van hebben!

Enter de buitenwipper en de eigenaar van de zaak en 5 minuten later kwam er een beknopt einde aan die 2e jeugd en waren wij weer wat meer op ons gemak. We hebben zelfs een rondje van het huis in ontvangst mogen nemen.

Wie heeft er dan de Grand Prix gewonnen?

~ door man+plan op augustus 21, 2006.

Eén reactie to “champagne supernova”

  1. Volgens mij hebt ge allemaal verloren …

Geef een reactie

 
