Mister A-OK

Mijn ouders zijn naar Bali geweest, voornamelijk om te duiken. Toen we ons gisteren door de +500 foto’s worstelden viel het op dat mijn pa in 80% van zijn onderwaterportretten het OK-teken tentoon stelde. We vonden dat best grappig hier ten huize plan. Een slideshow, screensaver en wat internet spielerei later…

Mister A-OK

Aangezien ik nog altijd eens met YouTube moest spelen heb ik ook meteen maar één van de filmpjes online gegooid. Ook in dit filmpje geeft mijn pa op een gegeven moment aan dat alles dik in orde is.

~ door man+plan op augustus 16, 2006.

Eén reactie to “Mister A-OK”

  1. vonden ze da nie ambetant dat al die vissen daar constant tussen die duikers door zwommen?

Geef een reactie

 
