Arbeid adelt

En tis een dag congé vandaag. Joepie. Ik kan u zeggen dat de tijd nogal een beetje vliegt als je werkt. Vroeg opstaan, naar Brussel crossen, daar tussen 8 en 10 uur per dag werken, terug naar Gent, fitnessen of enige andere vorm van sport, slapen en herhhaal dit ritueel 5 keer. Doe in het weekend de noodzakelijke boodschappen, besteed de nodige tijd aan relationele en vriendschappelijke aspecten, ga eens uit en word weer maandag. Herhaal dit 52 keer en het jaar is voorbij en herhaal dat dan 40 keer en ge  moogt met pensioen.

Ik denk dat ik mezelf gelukkig prijs dat ik nog 2 jaar “mag” studeren :d

~ door The Sherminator op augustus 15, 2006.

4 Reacties to “Arbeid adelt”

  1. Gaat gij 40 jaar werken ??? Zotte kerel :)

  2. Och ja, daartussen zitten ongetwijfeld ook nog wat fijne vakantiemomenten en zo…

  3. En intussen verdien je bakken geld. Bak-ken zeg ik u!

  4. Het leven van ne werkmens kan toch saai zijn hé ;)
    Constant hetzelfde ritueel…

Geef een reactie

 
