insert tand-related pun here

Vandaag dus de tijdelijke vulling laten vervangen door het permanente soort bij mijn vriend, de tandarts. Man man, wat die daar allemaal in mijn tand gestoken heeft… ne heeft er zelfs met iets gloeiend heets ingezeten, er kwam rook uit mijn mond en ik was geen sigaret aan het opsteken. De röntgenfoto was wel cool om te zien, volgende keer vraag ik ofdat ie dat kan inscannen ofzo.

Jaja, volgende keer. Volgende week dus, zelfde tijd, zelfde plaats. Haja, want langs de andere kant heb ik het ook vlaggen. Maar de zenuw is (nog) niet aangetast zei hij, dus zal het er een stuk minder pijnlijk aan toe gaan. Althans, daarmee probeert ie me te lijmen want de factuur is er ook maar naar… €221,33! Astublieft. ’t Schijnt dat ik iets van €164 daarop terugkrijg. Goed verdiend voor een half uur graven, branden, drillen en dichtgooien. En dat tijdens het bouwverlof!

De tandarts is zwaar aan het knabbelen aan mijn uitgaansbudget van deze maand…

~ door man+plan op augustus 9, 2006.

5 Reacties to “insert tand-related pun here”

  1. Is dat dien libanees?

  2. one and the same

  3. En is het tweede bezoekje beter meegevallen?

  4. Het 3e bedoel je, dat is straks, binnen een 20-tal minuutjes :)

  5. Tandartsen verdienen schandalig veel geld. Ben ook aan het sukkelen met zenuwen en toestanden, dus ik kan ervan meespreken. Kdenk dat ik al 4 of 5 keer rond de 50 euro betaald heb. En het is nog niet gedaan… Ole!

Geef een reactie

 
