verstopt

Wat Shermi zegt.

Blogmoeheid, het is een terugkerend fenomeen. Ik heb al desolate blogruïnes achtergelaten op livejournal, blogger en wordpress. Het is een veeg teken aan de wand als de posts een week uiteen beginnen te liggen.

De reden? Gebrek aan inspiratie, maar dan vooral het feit dat ik over bepaalde dingen niet wil/kan schrijven. Zelfcensuur. Hatelijk. Teveel (en dat zijn er maar een handvol hoor) mensen lezen dit blog die me persoonlijk kennen en bijgevolg kan ik niet van me afschrijven wat er op mijn lever ligt. Het is alles overheersend en andere potentiële blog onderwerpen lijken inferieur, nietig zelfs.

Ik wil geen drama maken ofzo hoor, gewoon, denk verstopte wc. Qua analogie kan dat wel weer tellen :)

~ door man+plan op augustus 7, 2006.

2 Reacties to “verstopt”

  1. Het is mij gelukt deze zelfcensuur te overwinnen. En de volgende keer ‘vergeten’ te melden aan uw vrienden dat ge een nieuw weblog hebt ;)

  2. Misschien kan je in de plaats van een blog eens een persoonlijk dagboek proberen ;) Gewoon in een schriftje dus, niemand die het hoeft te lezen :)

Geef een reactie

 
