tandpijn

Het zit er al een poosje aan te komen. Ik word eraan herinnerd telkens ik iets kouds drink. Een gaatje. Voeg daar wat trekkende en duwende wijsheidstanden bij en je hebt een leuke combinatie. Mijn linker kaakbeen straalt pijn uit over gans mijn hoofd. Gelukkig zijn daar Dafalgan forté en Nurofen 400.

Vanavond heb ik een afspraak met de tandarts om 19u. Dat gaatje mag hij gerust stoppen maar van mijn wijsheidstanden moet hij afblijven! Die heb ik nodig om het met hem eens te hebben over het conflict in Libanon, hij is namelijk van origine Libanees die tandarts van mij.

~ door man+plan op augustus 2, 2006.

2 Reacties to “tandpijn”

  1. Ik stel voor dat ge over dat conflict begint NADAT hij met boren en messen in uw mond heeft gezeten ….

  2. veel beterschap ;)

Geef een reactie

 
