in de plooi

Alles is terug een beetje in de plooi gevallen afgelopen weekend. Er zijn geen potten gebroken tussen mijn copain en ik, en voorlopig blijven ze als koppel stevig mee uitgaan. Het stoort mij hoegenaamd niet om ze samen bezig te zien, want even dacht ik dat mijn initiële reactie erop wees dat ik misschien wel iets voelde voor L. Zoiets is vrij nefast voor de vriendschap, iedereen weet namelijk dat wijfen en moaten nie tope gaan. Niet dus, gelukkig maar.

Uiteindelijk ben ik blij voor L. dat ze van haar ex verlost is, want de bleit telefoons en ‘gedachten verzetten’ interventies dat ik daardoor al heb mogen uitvoeren… You have no idea. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ze bij mij niet moet komen janken als’t ambras is met mijne copain, dat privilege is ze kwijtgespeeld.

~ door man+plan op juli 31, 2006.

Geef een reactie

 
