Back

Reality check

Net terug van het zonnige vakantiefrankrijk. De wereld heeft 2 weken op de meest zalige manier stilgestaan. Zalig eten, zalig weer, zalig zwembad en zalig vriendinneke. Het leven is mooi maar zoals alle dingen eindigt ook dat stukje ooit. In mijn geval NU… Man+Plan heeft 2 weken zonder mijn steun en advies duidelijk niet overleefd :), ik ben lekker wa kilos aangekomen die er ZO SNEL MOGELIJK afmoeten, dinsdag begint mijn zomerstage en ik moet mijn kot nog opruimen. Over contrasten gesproken.

Vandaag nog eens naar de solden gaan, gezien ik nog een kostuum of 2 dien te kopen voor mijn stage, mijne vuile was eens ordenen, slechts 1 keer eten vandaag en vanavond 10 kilometer gaan lopen. Het zal verd*mme nodig zijn. Ondertussen ga ik ook eens man+plan proberen te bereiken en mijn psychiaterstatus verder laten evolueren.

Op reis heb ik ook een zalig boek gelezen maar daarover misschien meer in verdere posts.

~ door The Sherminator op juli 29, 2006.

Geef een reactie

 
