sport met een vleugje nerd

Bah, de pingbacks zijn precies kapot hier bij WordPress. En de launch van Zooomr 2.0 heeft ook wat langer geduurd dan verwacht. Dat komt ervan als je een exacte launchdatum- en tijd vooropstelt, dan wordt je ge-DoS‘ed… Genoeg techtalk.

De voorbije 3 dagen telkens gefietst en gelopen, en de verbetering is merkbaar. Ik ben nog lang niet op niveau van een dikke maand geleden maar het is snel aan het terugkomen. De hitte draagt ook niet echt bij tot de prestaties natuurlijk.

Heartrate comparison

Deze grafiek toont de gemiddelde hartslag van zowel mijn fiets- als loopactiviteiten. Om vet te verbranden tijdens het fietsen moet ik een hartslag tussen 130 en 150 aanhouden en bij lopen is dat tussen 137 en 159 (de verticale grijze balkjes). De gemiddelde hartslag is dan zo’n rood bolletje. Nu had ik maandag mijn hartslagmeter niet om, maar het verschil tussen dinsdag en woensdag is toch wel enorm niet?

Ik zal het gebruik van mijn hartslagmeter eens proberen vol te houden…

~ door man+plan op juli 27, 2006.

Geef een reactie

 
