terug naar af, episode ?

Gisteren een poging gedaan om te gaan lopen. Laat ons zeggen dat er werk aan de winkel is. Gelukkig werkt mijn hiel goed mee, dus da’s al positief.

Om terug de overtollige kilo’s kwijt te raken (prioriteit 1) moet ik mijn hartslag tussen 137 en 159 zien te houden. Toegegeven, ik had er reeds een half uur hometrainer opzitten bij wijze van opwarming, maar slechts een kwartier aan een slakkengangetje alvorens mijn Polar begon te janken dat ik aan 160 zat… Een beetje bedroevend.

Ik heb ook zeer aan mijn goesting, de loopverslaving is ondertussen namelijk ook al overwonnen. Maar ’t zal wel beteren, vanavond opnieuw. Tijd zat.

~ door man+plan op juli 25, 2006.

Geef een reactie

 
