handmatige spam?

Iemand is mij handmatig aan het spammen, zijn de robots kapot misschien? “Hoera!” zei ik daarnet, “een comment!” en ik ging vlug gaan kijken op de desbetreffende post. Het is een post van een tijdje geleden, dus vlug in de stats gaan kijken hoe deze toch wel anonieme persoon erop gebotst is. Ja hoor, bij “Search Engine Terms” vond ik de zoekopdracht “blog MP3 speler”.

Even gaan zien op een tweetal andere blogs die opdoken in de zoekresultaten, en ja hoor, ook daar dook ons Marijke op.

The nerve! Hahaha!

~ door man+plan op juli 25, 2006.

Eén reactie to “handmatige spam?”

  1. Ik heb het er net afgegooid. Voor mij is zo een zinloze comment gelijk aan spam. En een dom emailadres als @huiduitslag.be gebruiken is er helemaal over.
    *Delete.*
    Opgeruimd staat netjes. Voila.

Geef een reactie

 
