kop meets muur

Had ik me ergens laten ontvallen dat ik samen met mijn copain een reis heb geboekt naar Salou? Schrap dat maar, de reis is ondertussen kostenloos geannuleerd. Reden? Ik kan mezelf maar niet verzoenen met het feit dat mijn beste vriend en vriendin sinds kort een koppel zijn.

De ervaring leert mij dat je op die manier vrienden kwijtspeelt, dus laat ik de eer aan mezelf en zet ik een stap terug. Egoïstisch van mijn kant quoi? Waarschijnlijk wel. Ik kan een heel plausibele verklaring geven hoor, en een hoop drogredenen, but to what end? De bodemlijn is dat ik er – naar eigen gevoel – geen zin meer in heb.

Misschien had ik er eerst een nachtje over moeten slapen, maar ik heb vandaag nog steeds geen zin. Ze zijn nu een week naar Amsterdam, tijd om alles wat te laten bezinken.

~ door man+plan op juli 24, 2006.

Geef een reactie

 
