touche

Gisteren, of liever, deze morgen, kwam er een meisje op me af met de gevleugelde woorden “sorry voor het storen, maar zou ik eens iets persoonlijks mogen vragen?” Gezien het late (vroege?) uur had ik daar eigenlijk bitter weinig op tegen, totdat ze van wal stak met “wel, een vriend van mij vroeg zich eigenlijk iets af maar hij durft het zelf niet goed vragen…” Ik begon al nattigheid te voelen, ik had die gast al wel zien kijken. En ja hoor, de homo/hetero vraag. Mijn gesprekspartner (een knappe blondine by the way) en ikzelf waren een beetje met verstomming geslagen. “Allez,” zei ik “ik ga toch nog touche hebben vanavond.”

Toegegeven, ik was rechtstreeks van zee afgezakt naar mijn hometown voor de match tussen Vardar Skopje en Roeselare op groot scherm te volgen en was nog geheel in strandjeanet outfit gehuld.

~ door man+plan op juli 14, 2006.

Geef een reactie

 
