Hosting

Kent er iemand een goeie (bij voorkeur Belgische) hosting provider? Ik heb nog een domein rondslingeren bij Telenet waarvan ik de MX records niet mag wijzigen. Aangezien ik mag meedoen met de bèta van Gmail for Domains is dat wel een klein probleem nietwaar. Complete domain overdracht it is, maar ik heb geen zin voor heel veel geld te betalen eigenlijk.

~ door man+plan op juli 14, 2006.

2 Reacties to “Hosting”

  1. Speedpacket gebruik ik voor clopin.be en ik ben er zeer tevreden over! Dreamhost zal wat overkill zijn denk ik ;)

  2. LCP?

Geef een reactie

 
