plons!

De congéplannen vallen in het water. Ik mag van mijn dokter de komende 2 weken niet lopen en hij heeft pillen voorgeschreven, het Cisco boek ligt nog op de achterbank van mijn auto én de Amsterdam plannen zijn daarnet ook naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.

Ik probeer het niet aan mijn hart te laten komen. Als bij wonder heeft mijn broer net nu een hometrainer aangeschaft en zwemmen is bij dit weer niet alleen lekker aangenaam, maar – net zoals fietsen – niet afgeraden. Tot studeren kan ik mezelf echter niet brengen.

Wat plezier maken betreft, daar kan wel een mouw aan gepast worden. It ain’t no Amsterdam, maar de Belgische kust is ook wel leutig this time of year.

~ door man+plan op juli 11, 2006.

Geef een reactie

 
