van mijn erf

Ik ben niet gediend met mijn eerste Tanguy comment en de manier waarop het Belang links en rechts reageert, vandaar dat ik alsnog heb gesms’ed naar 0110. Nah!

~ door man+plan op juli 9, 2006.

11 Reacties to “van mijn erf”

  1. Je moet wel niet smsen naar 0110 eeeh :P

  2. Ik heb het gemerkt ja.. color me stupid!

  3. Ik heb het ook zitten, gewoon negeren zeker?

  4. Tijd voor nog een sms?
    Deze keer wel naar het goei nummer: 3699

  5. Why thank you, captain obvious

  6. Tanguy Veys: mopjes zoals
    – tanguy mist een vijs
    – tant pis, tis tanguy
    en
    uw kwaliteitspost compenseren eerder opgelopen traumas

    komen u wel bekend voor veronderstel ik

  7. Ik probeer het eerlijk gezegd gewoon te zien als een goed gratis concert, niets meer, niets minder.

    Ik voel me Laura Lynn. Het heeft voor mij niks met politiek te maken. Want hoe meer we het vb als reden geven, hoe contenter die mannen worden.

    De bloggers geven teveel aandacht aan het politieke accent. En Veys maakt daar dankbaar gebruik van, in alle vormen…

  8. @ The Sherminator: Om alle traumas te verwerken ga ik nog veel mogen posten

  9. Ge zijt sterk bezig

  10. Of Tanguy heeft een kloon, of nen heeft negerkes die voor em werken… al die reply’s. Aja, neen geen negerkes, Polen mischien, ja Polen, die zijn toch wit é?

  11. @ serrure: Lol
    @ TV uit G: zielig…

Geef een reactie

 
