“Sunny Sunday”

Een blog is er ook om af en toe eens wat meer duiding bij jezelf te geven. Wel: straks staat een poolparty + BBQ bij mijn tante op het programma. Allemaal bijzonder plezant maar het zonnetje zou toch nog een beetje meer mogen schijnen. Vanaf morgen ga ik een weekje den arbeider uithangen bij een drankencentrale waar ik al 2 keer vakantiejob heb gedaan. Daarna volgt dan een reis naar Frankrijk tot eind juli en in augustus doe ik een zomerstage bij een advocatenkantoor in Brussel. Voila, ik hoop dat dit u al een beetje meer “in-depth vision” in shermi’s persoonlijk leven heeft kunnen geven (in de veronderstelling dat u daar zat op te wachten natuurlijk)

~ door The Sherminator op juli 9, 2006.

Geef een reactie

 
