laatste loodjes

Vandaag is mijn laatste dag alvorens ik een welverdiende, miezerige 2 weekjes congé heb. Mijn “Out of Office” tekstje is al aangepast, maar nog niet geactiveerd. Wat zijn mijn plannen? Bitter weinig. Eerst eens goed feesten en dan zien wat er van mijn voornemen om elke dag vroeg op te staan in huis komt. Ik zou namelijk iedere morgen willen gaan lopen, om dan lekker fris en monter wat te studeren voor mijn Cisco CCNA examen. De rest van de dag zal dan worden opgevuld met fun stuff.

Mijn copain moet nog werken tot de 14e en normaal gezien gaan we dan op bezoek bij K. & T. in Amsterdam voor een paar dagen (lees: zo lang mogelijk). Ik moet wel zeker terug zijn de 20e want ik geef een gigantische barbecue voor mijn verjaardag den 21e (hint, hint). Daarna is’t weer gedaan met het verlof. Ik heb wel nog een week gepakt in augustus, en dan gaan we van last minute doen.

~ door man+plan op juli 7, 2006.

2 Reacties to “laatste loodjes”

  1. Geniet van je verlof é!

  2. En werkt neistig gij ;)

Geef een reactie

 
