goed zot

Mijn collega (lees: de persoon die achter mij zit) neemt al gans de dag zijn telefoon op met Donald Duck gebrabbel. Herinnert u zich het Nederlandse TV-programma uit uw kindertijd nog?

Hallo, ik ben Dominiek, ik ben 31 jaar en ik doe Donald Duck na!

Wa ne freak. Let op, hij heeft een gans arsenaal aan samples. Zo vind ik zijn blub blub vis geluidje enorm de max.

Dominiek: blub blub blub…
Tim: Gij zijt van sterrebeeld vis zeker?

Ik lag strijk die keer, meneer. En nu, om 15:30 is hij zijn eten aan het opwarmen (geraspte wortelen met tartaarsaus, WARM, smakelijk!)

We noemen hem The Matrix aangezien hij winter, zomer in het zwart gehuld is inclusief Neo-style zonnebril. Ge moogt niet lachen met de mensen zeggen ze dan, maar hij vraagt er toch achter hoor.

’t Scheelt daar niets aan. ’t Zijn daar kosten aan. Ze zitten nog niet allemaal in Pittem. Moet ik doorgaan?

~ door man+plan op juli 7, 2006.

Eén reactie to “goed zot”

  1. 1. zijn jullie weeral verhuisd van bureau? (die zat toch voor U.
    2. Woont die gast niet in pittem
    3. Damn ik mis die collegialiteit
    4. Hoe is het nog met gatlekkerke en the icequeen en the wallbanger?
    5. voor de lezerkes hebben jullie collega’s ook bijnamen?

    den Nd;

Geef een reactie

 
