allez les bleus

Gisteren waren mijn copain en ik weer trouw op post voor de 2e halve finale. Dit keer niet in den Irish maar in de lokale poolhall aangezien we daar eerst een partijtje gespeeld hebben. ’t Is er wel beter vertoeven dan in den Irish pub, zetels etc en pal voor het groot scherm, maar de dinsdag is’t sluitingsdag dus…

Enfin, genoeg intro. Desondanks het feit dat ik stiekem voor underdog Portugal supporterde, had mijn rationeel denkende geest toch maar €10 ingezet op Frankrijk, om te winnen in de reguliëre speeltijd. Dat heeft dus mooi €12.50 winst opgebracht, waarvoor dank Frenchies.

Er is blijkbaar veel onenigheid over de al dan niet gefloten strafschoppen. De hamvragen zijn keer op keer “was de fout op Henry wel een penalty?” en “wat met die van Ronaldo dan?” ’t Is simpel hé mensen: respectievelijk ja en nee, maar voel u vrij om het in de comments oneens te zijn met mij (en mijn portefeuille). Om het met de woorden van Wim Reyers te zeggen:

Wat pinanti, hoe pinanti, waar pinanti? Pinanti is pinanti!

En daarmee basta! Allemaal vijgen na Pasen. Eén ding is zeker, ik supporter voor de Azurri komende zondag.

~ door man+plan op juli 6, 2006.

Plaats een reactie